خود کشي يک خانواده هفت نفري در امريکا به علت بيکاري








در اتاق خواب طبقه بالا جسد دو پسربچه دوقلوی 2 ساله در کنار پیکر مرده مادرشان پیدا شد. در اتاق خواب دیگر جسد دو دختردوقلوی 5 ساله ویک دختر 8 ساله در کنار جسد پدرشان.
افسران پلیس بعد از ورود به خانه ای در ویلمینگتن با صحنه بسیار وحشتناکی مواجه شدند.
و نامه یی را پیدا کردند که در آن پدر خانواده با حالتی مضطرب تحت عنوان (داستان غم انگیز) به یک ایستگاه تلویزیون محلی و برخی مسولین فاکس کرده است. پلیس بر این باور است اروین 40 ساله قبل از خودکشی 5 فرزند و همسرش را کشته است.این زوج اخیرا شغل خود را در بیمارستان از دست داده بودند.
(چرا بچه های ما باید توسط دیگران بزرگ شوند؟) این قسمتی از نوشته فاکس شده پدر خانواده به تلویزیون kbcاست. این تلویزیون نیز قسمتهایی از نامه را در وب سایت خود قرار داده است؛ این تلویزیون بعد از دریافت فاکس موضوع را به پلیس اطلاع داد.پلیس نیز قبلا از طریق یک تماس ناشناس از موضوع مطلع شده بود. تماس گیرنده ناشنای به پلیس گفته بود: من همین الان به خانه آمدم و همه خانواده ام کشته شدند. پلیس مطمئن است این صدای یک مرد بوده است ولی مطمئن نیست که صدای پدر خانوده بوده است. این حادثه در ساعت 8:30 صبح سه شنبه در منطقه کوچکی بین لس آنجلس و لانگ بیچ اتفاق افتاده است. همه قربانیان این حادثه از ناحیه سر مورد هدف قرار گرفته بودند.





اين پنجمين مورد مرگ دسته جمعي خانوادگي در جنوب كاليفرنيا به وسيله قتل يا خودكشي طي يك سال است. پليس از تمامي افرادي كه تحت فشار اقتصادي قرار دارند خواسته به جاي روي آوردن به خشونت خواستار كمك شوند.اروين لوپ در نامه‌اش ادعا كرده كه وي و همسرش از كار خود در يك بيمارستان اخراج شده‌اند و همسرش پيشنهاد داده كه خود و بچه‌هايشان را بكشند. پليس جزئيات بيش‌تري را از فكس ارسالي آن‌ها فاش نكرد.به گزارش آسوشيتدپرس اين نامه نشان مي‌دهد كه لوپ و همسرش‌ به خاطر دادن اطلاعات نادرست به سازمان ديگري براي كسب مزايايي براي نگهداري از كودكان تحت بازجويي بوده‌اند و يكي از كارفرمايان آن‌ها به آن‌ها گفته كه زحمت آمدن به سر كار را به خود نداده و بهتر است بروند و مغرشان را منفجر كنند.





























متن نامه فاکس شده به تلويزيون kbc





0 comments: