قتل یک زندانی سیاسی در آستانه عید نوروز


جعفر پویه
دستگاه آدمکشی رژیم جنایتکار ولایت فقیه بار دیگری یکی از زندانیان سیاسی را به قتل رساند. وبلاگ نویس جوان، امید میرصیافی به جرم توهین به جنایت پیشه ای همچون علی خامنه ای محاکمه و به دو سال و نیم زندان محکوم شده بود.
جنایتکاران حاکم بدون ابلاغ حکم محکومیت میرصیافی به وکیل اش، او را زندانی کرده و بدون در نظر گرفتن شرایط جسمی اش تحت بدرفتاری قرار دادند. جرم میرصادقی تنها نوشتن در یک وبلاگ و اظهار نظر شخصی بود که گماشتگان استبداد و دیوسیرتان اطلاعاتی آنرا برنتابیده و برایش پاپوش می سازند. مقامهای زندان رژیم ولایت فقیه که وظیفه خود را سختگیری و بدرفتاری با زندانیان سیاسی به حدی می دانند که آنان را به قتل برسانند، شرایط را چنان بر امیر میرصیافی سخت می کنند که تن بیمار و رنجور او تاب نمی آورد و دچار مشکل می شود.
زندانبانان که منتظر چنین موقعیتی هستند با بی تفاوتی و یا عدم توجه به وضعیت زندانی بیمار و جلوگیری از رساندن کمکهای فوری به او، در عمل زندانیان تحت نظر خود را به قتل می رسانند. اتهام توهین به ولی فقیه جنایتکار رژیم می تواند بهانه ای باشد برای ددمنشان و گماشتگان قدرت بی حد و مرز علی خامنه ای تا وبلاگ نویس زندانی را به قتل برسانند.
این اولین مورد قتل در زندان جمهوری اسلامی نیست و آخرین آنهم نخواهد بود. تا جنایت پیشه‌گان حاکم در مصدر قدرت هستند، تا دست عوامل و عناصر جریانات سرکوبگری همچون وزارت اطلاعات و سربازان بدنام آنها در قتل جوانان این مرز و بوم باز است، باز ما شاهد قتل تعداد دیگری از زندانیان سیاسی و فعالان اجتماعی و حقوق بشری خواهیم بود.
برای برهم ریختن بساط جنایتکاران و قاتلان فرزندان مردم ایران باید بساط سرکوبگری و دستگاه قتل و کشتار آنان را بر سرشان خراب کرد. باید جنایتکاران و تبهکاران حاکم را از مصدر قدرت به زیر کشید و در یک دادگاه مردمی به سزای جنایت سازمانیافته شان علیه مردم رساند. برای پایان دادن به قتل و کشتار فرزندان مردم ایران باید جمهوری اسلامی ولایت فقیه را از ریشه برکند و نظامی عادلانه بر سر کار آورد.

1 comments:

Anonymous

با عرض تبریک دوست گرامی برایتان در سال جدید تندرستی و موفقیت آرزومندم