حشمت طبرزدی:به خاطر مادرم ۴ سال و نیم سکوت خواهم کرد!

tabarzadiحشمت طبرزدی در تازه‌ترین یادداشت خود در فیسبوک ضمن تشریح نحوه دیدار خود با مقامات امنیتی گفت به خاطر مادرش که چشم انتظار اوست تصمیم گرفته است تا شروط وزارت اطلاعات مبنی بر سکوت را بپذیرد و به مدت ۴ سال و نیم سکوت کند تا مدت محکومیت زندانش به اتمام برسد. آقای طبرزدی یکی‌ دیگر از دلایل سکوت و عدم فعالیت خود در شبکه اجتماعی فیسبوک را رفتار “مودبانه و با احترام”! مسولان امنیتی توصیف کرده و در توجیه آن‌ چنین نوشته است:تنها فعالیت من از طریق همین پست هایی بود که گاهی در این فضای محدود مجازی می گذاشتم. البته از بابت این پست ها نیز بار ها همان دوستان امنیتی مسئول پرونده و مرخصی مشروط من، با من تماس گرفته و اگر چه با رعایت ادب و احترام اما یاد اوری کردند که من زندانی هستم و با ان ها اخلاقا حرف زده ام و خوب است که شرایط خانواده را نیز در نظر بگیرم. هیچ گاه تهدید نکردند اما همین یاد اوری ها از هر تهدید برای من سنگین تر است. برای این که من زبان تهدید را نمی فهمم اما در برابر این زبان،که زبان دیگری است ضعف دارم.

حشمت الله طبرزدی در ادامه نوشتار عجیب خود ضمن تشکر از “رای دهندگان به روحانی”، مدعی شده است که بارها خواسته است خود را از آنچه آن‌ را “شرمندگی” توصیف کرده برهاند و دوباره خود را به زندان رجایی شهر معرفی کند اما “اطمینان دارد که در صورت معرفی خود ، حتی زندان نیز او را نخواهد پذیرفت! آقای طبرزدی با توصیف این شرایط در ادامه مینویسد برای آنکه “پا روی خواسته مادر و خانواده ایش نگذارد” ترجیح میدهد با توجه به اینکه حتی زندان جمهوری اسلامی نیز بنا بر گفته خودش از پذیرش او عاجز است! همچنان در عین شرمندگی در بیرون از زندان با مادر و خانواده خود ۴ سال و نیم را در صلح و صفا و سکوت مطلق سپری کند تا  بنا بر گفته خودش از آزار مادر و خانواده و مسئولان امنیتی پرونده خود  خودداری کند!
البته آقای طبرزدی مبارز در پست فیسبوکی خود که آخرین پست خود قلمداد کرده است، توضیح نداده است که آیا جوانان و مبارزان دیگر که الان در زندان جمهوری اسلامی به سر میبرند فاقد پدر و مادر و خانواده هستند؟ و آیا فقط طبرزدی محترم دارای مادر و خانواده هستند؟
هر چند خود آقای طبرزدی در آخرین پست فیسبوکی خود تاکید کرده است که تا چهار سال و نیم دیگر همچنان به خاطر مادرش در سکوت  مطلق خواهد بود اما از آقای طبرزدی تقاضا میشود به خاطر مادرهای سهراب،ندا و ستار و هزاران جان باخته آزادی، نه برای ۴ سال و نیم بلکه برای ابد خفه خون بگیرد و بیش از این ادای یک مبارز را به خود نگیرد و در دنیای خود با خانواده و دوستانش خوش بگذراند.
فضائل عزیزان                               ۲۰ شهریور واشنگتن    azizanpress@gmail.com

چگونگی‌ ربایش مسعود رجوی از اشرف



گفتار هفتگی فضائل عزیزان(۲۰ شهریور ۱۳۹۲):
چگونه و تحت چه شرایطی به اشرف حمله شد؟چرا در اشرف ۵۲ نفر کشته و هفت نفر گروگان گرفته شدند؟چرا با وجود آنکه مسعود رجوی از اشرف به اتفاق ۷ نفر دیگر ربوده شده است سازمان از اعلام آن‌ خودداری می‌کند؟اگر مسعود رجوی ربوده نشده است چرا حتی یک خط بیانیه در محکومیت حمله به اشرف از سوی رجوی منتشر نشده است؟چرا فقط محافظان مسعود رجوی به گروگان گرفته شده اند؟ و چرا‌های دیگر که در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.