اعدام بهمن سلیمیان به تعویق افتاد


حکم اعدام پسری که مادربزرگش را 12 سال پیش در اصفهان از پا درآورد به تعویق افتاد
به گزارش روز دوشنبه گروه حوادث ایسکانیوز: قاضی وقت کشیک جنایی «لنجان» اصفهان ، شامگاه 25 بهمن 1375 باخبر شد زن سالخورده ای در خانه اش کشته شده است.سپس این مقام قضایی به همراه افسران اداره آگاهی به قرنانگاه رفت و با دیدن جنازه کاردآجین «اکرم» 75ساله ، رسیدگی به پرونده را آغاز کرد.شواهد نشان می داد آخرین مهمان مادربزرگ ، نوه اش «بهمن» 15ساله بود و به احتمال فراوان به دست وی کشته شد.با کشف سرنخها «بهمن» ردیابی و دستگیر شد.این پسر بدون هیچ مقاومتی لب به بیان حقیقت گشود:«من به خانه مادربزرگم رفته بودم و در حالی که کنترلم را از دست داده بودم ناخواسته و بدون هیچ انگیزه ای او را کشتم.من هیچ گونه اراده ای نداشتم و از نظر عقلی دچار مشکل شده بودم.»جنایتکار نوجوان در دادگاه بدوی به پنج سال زندان و «دیه» محکوم شد اما دایی های وی به حکم اعتراض کردند.بعدها بهمن به قصاص نفس (مرگ) محکوم شد و در شرایطی که قرار بود هفته جاری پس از 12 سال در محوطه زندان به دار آویخته شود قاضی «غلامرضا انصاری» رئیس کل دادگستری اصفهان از تعویق اجرای حکم خبر داد.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، آخرین تلاش های خداپسندانه برای جلب رضایت شاکیان با توجه به شرایط سنی این محکوم در زمان بروز جرم ، بی وقفه ادامه دارد

0 comments: