هوگو چاوز خامنه ای ونزوئلا است


وبلاگ دارالمجانین
هوگو چاوز همان خامنه ای است
در بعضی کشورها با سیستم های حکومتی مختلف آنگونه عمل می شود که فرقی نمی کند که حزب یا گروهی در اقلیت باشد و یا در اکثریت ! اینکه در انتخابات شرکت کنی یا خیر و حتی تعداد شرکت کننده هم مهم نیست !
چه تعداد رای در صندوق باشد وچه مقدار رای در صندوق بریزی و چه تعدادی را بشماری هم اصلا مهم نبست . مهم این است که بتوانی نتیجه مورد دلخواهت را به دست آوری !
چاوز که با دو دوره ریاست جمهوری تازه مزه قدرت را فهمیده است که نباید به راحتی آن را از دست داد ، با همان شامورتی بازیهایی که در کشورهایی مثل زیمبابوه و ایران انجام می شود یعنی دستکاری غیر قانونی در قانون اما به روش قانونی ! قانون اساسی را به نفع خود تغییر داد و بدین ترتیب کشور
ونزوئلا نیز دارای رئیس جمهوری شد که مادام العمر است . همانطورکه در سوریه چنین است و همانطور که در لیبی چنین است و در مصر و ......
چاوز با برپاکردن شور و هیجان در پیراهن قرمزها ، فتوای تغییر قانون را صادر کرد . پیراهن قرمزهایی که همان گروه فشار حزب الله در ایران یا حزب الله لبنان و گروه حماس در فلسطین است و یا حزب بعث در سوریه . اینها یاد آور پیراهن قهوه ایها و پیراهن سیاهان هیتلر و موسولینی در دهه ۱۹۳۵ است .
در ونزوئلا نیز به مانند حکومت اسلامی ایران دیکتاتوری در ظاهری دموکراتیک بروز نموده که بوسیله عده ای که کاملا در اقلیت هستند ، آرای خود را به مردم تحمیل می کنند و خود نیز در سنگر می نشینند . در ایران به اسم سنگر حفظ اسلام به هر قیمت و در ونزوئلا به اسم مبارزه با کشور آمریکا و امپریالیسم !
این دیکتاتوری پنهان در ونزوئلا در ورق کادویی زیبایی به نام دموکراسی خواهی پیچیده شده است که متاسفانه مردم به هیجان آمده را گول زده است و زمانی نمی گذرد که آخرین جرات و جسارت کمترین اعتراض را هم از آنها سلب نماید .
هوگو چاوز هم رهبر شد . هوگو چاوز خامنه ای ونزوئلاست .

2 comments:

# ارسال شده توسط Unknown

سلام به دوست وبلاگ نویس

در این شرایط پیش قدم شدن وبلاگ نویسان با تجربه و شناخته شده ای مانند شما به حرکت حمایتی دفاع از دانشجویان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از شما تقاضا دارم در این حرکت وبلاگ نویسان پیش قدم شوید و دانشجویان را یاری کنیم

با احترام

Anonymous

درود بر شما هم وطن مبارز و رنج کشیده ، امیدوارم هر چه زودتر شاهد آزادی میهمن عزیزمان از چنگ استبداد دینی باشیم.