ديدار مخفي معاون احمدی نژاد با مقامات امریکائی



در حالیکه رژیم فریبکار ایران دم از مخالفت با امریکا می زند روزنامه انگلیسی زبان دیدار و گفتگوی دولت ایران با مقامات امریکائی افشا نمود روزنامه واشنگتن تایمز در این مورد نوشت نوشت : مقامات ایرانی و آمریکایی ملاقات های محرمانه ای با یکدیگر داشته اند.
این روزنامه آمریکایی نوشت: در سال گذشته میلادی ملاقات هایی به صورت سری میان "ویلیام پری" با "مجتبی ثمره هاشمی" مشاور ارشد رئیس جمهوری ایران درباره برنامه هسته ای این کشور برگزار شده است.
به گفته این منبع ناشناس، در این ملاقاتها بحثهایی صورت گرفته و نه مذاکره [رسمی] و هدف از آن شفاف سازی درباره درک متقابل طرفین بوده است.
این روزنامه در ادامه ادعای خود نوشت : در طول سال گذشته میلادی ملاقاتهای زیادی میان مقامات ایرانی و امریکایی انجام گرفته و در تعداد کمی از آنها شخصیتی با مقام ثمره هاشمی حضور داشته است.
واشنگتن تایمز در ادامه با اشاره مجدد به حضور ویلیام پری در این ملاقاتها نوشت : هنوز مشخص نیست که ویلیام پری این سیاستمدار کهنه کار که نقشی کلیدی در سیاستهای خارجی دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون بویژه سیاستهای آن زمان کاخ سفید در قبال کره شمالی داشت از طرف دولت جرج بوش در این ملاقاتها شرکت کرده بود و یا از طرف شخص و نهاد دیگری. در زمان انتشار این خبر پری در سفر بوده و امکان پرسش از وی درباره این ماجرا ممکن نبود. گفته می شود این مذاکرات در اروپا انجام شده اند.
وزیر اطلاعات ایران در واکنش به گزارشی درباره دیدار مشاور احمدی نژاد با مقام سابق آمریکایی مستقیما آن را رد نکرده است

0 comments: